Bugun...


Ali KOCAMAN

facebook-paylas
FUTBOLDAN ÖZÜR DİLİYORUZ
Tarih: 04-03-2025 08:37:00 Güncelleme: 04-03-2025 08:37:00


Dün gece Konya'da yaşanan ve büyük Trabzonspor camiasını derinden sarsan lakayıtlık, laubalilik ve irtikaptan dolayı aşağıdaki açıklamayı, özür beyanını neşreylemek zarureti hasıl olmuştur.

Kadro ve organizasyon olarak bizden daha aşağılarda bulunan rakiplerimize meydan okuma, had aşma cesareti verdiğimiz için,

Santraforumuz oyunda kaldığı altmış dakikada rakip ceza sahasında topla hiç buluşamadığı için,

Sekiz numaramız elli altmış kez topa temas edip sadece bir kez tek pas yapabildiği için,

On numaramız demarke vaziyette dahil ikinci ve üçüncü bölgede buluştuğu her topu tek dokunuşla stoperlerimize doğru geri gönderdiği için,

Altı milyon euro bonservis ödediğimiz yabancı futbolcumuz altı euroluk performans gösteremediği için,

Yaşı gereği Anıtlar Yüksek Kurulu'na devri yaklaşan bir futbolcuya göbekten bağlılığımız için,

Kalecimiz, olmadı stoperlerimizi asist kaynağı olarak görevlendirecek çaresizliğimiz için,

Üçüncü kalite, yeni yetme bir Ukraynalı ile yağlı ve randımansız bir İngiliz’in takımımız adına en iyi performans sağlayıcı katkıları için,

Varlığı dert yokluğu yara içeren bir teknik adama ve fuzuli yardımcılarına kayıtsız şartsız güvendiğimiz için,

Bu kadar yavaş bu denli temposuzluk halinde dahi sakatlık konseptimizin çeşitliliği ve uzunluğu için,

"Bize her yer Trabzon" sloganını bir sezonda tükettiğimiz için,

Geleneksel büyüklüğümüze yakışmayan oyun, skor ve puan istatistiklerimiz için,

Taşıdığı armanın asaletine ve azametine layık olamayacak kadro normumuz için,

Futbolcu olabilme vasfını yitirmiş ya da kazanamamış bir yığın ecnebiyi üstelik çuvalla döviz mukabilinde sorgusuz sualsiz istihdam ettiğimiz için,

Evlatlarımızla fakru zaruret içinde vücuda getirdiğimiz efsaneyi evlatlıklarımıza derdest ettirdiğimiz için,

Bütün bu yüz kızartıcı eylemlere rağmen yumruğunu masaya vuramayan, kızını dövemeyen (!) bir başkana ve yönetime sahip olduğumuz için,

Temaşasını, heyecanını ve kalitesini alenen tahkir ettiğimiz, camiasına, ruhuna, ritüellerine yakışmayacak hal ve hareketlerde bulunduğumuz sevgili futboldan kamuoyu önünde özür diliyoruz.

Bir daha olmayacak şeklinde söz vermeyi, verebilmeyi çok isterdik ama bu sezon böyle gelmiş böyle gidecek. Artık kusurumuza bakmayacağını umarız...





FACEBOOK YORUM
Yorum

YAZARIN DİĞER YAZILARI

YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI