Bugun...


Erol KURT

facebook-paylas
FUTBOL ARANIYOR
Tarih: 18-03-2024 08:13:00 Güncelleme: 18-03-2024 08:13:00


2010-2011 futbol sezonunun hesabını görmeyenler bu akşamki atmosferin tek sebebidir ancak her ne olursa olsun artık futbol seyretmek istiyoruz.

Haklı olmakla haklı kalmak arasındaki ince çizgiyi ayarlayamıyoruz.

Sahadaki bu gerginlikle tribünlerdeki bu taşkınlık hem bizim taraftara yakışmadı hem de bizim tempomuzu düşürdü.

Sahaya onca yabancı madde atmanın kime ne yararı var? Takımın temposunu düşürmekten başka elinize ne geçti?

Protestoyu yapacağınız yerleri pas geçip o kadar yabancı maddeyi sahaya atmanın ne anlamı var?

Böyle bir taşkınlık yapacaksanız o stada gelmeyin, gidin federasyonun kapısına, gidin o dönemde Fenerbahçe’yi kurtaran kurumları ve kişileri protesto edin. Sahada futbol oynamaya çalışan rakip futbolcuların (özellikle centilmence mücadele eden futbolcuların) ne suçu var.

Bu bir öz eleştiridir öte yandan Fenerbahçe’nin provokatör hocası  yedek kulübesi ve sahadaki tetikçi futbolcular; bu sahanın Trabzonspor sahası olduğunu unuttular herhalde.

Galip geldiniz adam gibi sahayı terk edin. O sahaya giren taraftarları kışkırtmanın bir anlamı yok.

Futbol ikliminin çok acil olarak düzeltilmesi gerekir.

Maalesef geçmişe ait dosyalar adil olarak kapanmadan bu gerginliğin düzelmesi mümkün değil. Artık futbol izlemek istiyoruz, her şeyin sahada bitmesini istiyoruz.

Gelelim maça; bu gün sahada Mendy’i göremedik. Stoperde oynadığında orta sahada bir Mendy lazım, orta sahada oynadığında stopere bir Mendy lazım. Nitekim yediğimiz iki gol de defansın göbeğindeki boşluktan kaynaklandı. Mendy stoperde oynamış olsaydı o açıkları vermezdi diye düşünüyorum.

Ancak Mendy sahada yoktu.

Bir takımın atanının ve tutanının iyi olması lazım bizde tutan rolünde oynayan Uğurcan ilk ve üçüncü golde mutlak hatalıydı.

Atan kısmında da bizim en zayıf halkamız. Gelecek sezon tecrübeli bir kaleciye mutlak ihtiyaç var.

Onuachu olsaydı daha farklı olabilirdi. Bu takımın kapasitesi bu kadar; elinden geldiğinin en iyisini yapmaya çalışıyor eksik mevkiler belli, gelecek sezon bu mevkilere yapılacak takviyelerle bu takım zirveye oynar.

Rakip takım Fenerbahçe futbolcu kalitesi olarak bizden çok daha üstün; Tadiç ve özellikle Ferdi (Trabzon çocuğu) takımının en iyileri. Fenerbahçe oyun olarak hak etti ve galip geldi.

Şampiyon kim olursa olsun bizim için hiç bir önemi yok.

Halil Umut Meler genelde iyi maç yönetti hatta maçı tatil bile edebilirdi iyi sabretti ancak Fenerbahçe’nin üçüncü golü öncesi Umut Bozok’a yapılan mutlak faulü görmedi.

Hadi  o görmedi VAR nasıl görmez diyeceğim; VAR’daki hakemler de gördü ancak Galatasaray’ı yalnız bırakmak istemediler ve maçın sonucuna direkt etki ettiler…





FACEBOOK YORUM
Yorum

YAZARIN DİĞER YAZILARI

YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI